Ny innmeldings system!

Fra 1 november innfører vi nytt system for å håndtere henvendelser til styret. Dette systemet gir dere beboere mulighet til å se status på saker dere har meldt inn til styret.  I forbindelse med overgangen vil e-post adressen post@blystadringen.no slutte å virke.

Vi starter enkelt med noen få skjemaer for Generelle henvendelser og Utleie av bolig. Etterhvert vil det komme skjema for andre typer. 

 

Du kan sende henvendelse til styret på følgende måter: 

1. Opprett en bruker på linken: https://ringen.atlassian.net/servicedesk/customer/user/login?destination=portals og lag en sak til styret. (Da får du umiddelbart tilgang til dine saker) 

2. Send mail til styret@blystadringen.no. Når du sender mail til oss vil du få et autosvar med at saken din er opprettet. Du vil i denne mailen få en link til saken din. Dersom du logger deg inn på portalen vil du finne en oversikt over alle dine saker. 

 

Etter du har opprettet bruker, logger du inn på følgende nettside: https://id.atlassian.com/login

Ofte stilte spørsmål: 

· Spm: Må jeg inn i portalen hver gang jeg skal sjekke status på saken min? 
Svar: I portalen finner du en oversikt over alle dine saker. Dersom det skjer oppdateringer på saken din vil du bli varslet på e-post

·Spm: Jeg har sendt inn mail til dere, kan jeg kommunisere med dere via mail? 
Svar: Ja, du kan svare på alle mailer som kommer fra oss og systemet og det vil bli registret på saken 

· Spm: Jeg finner ikke en kategori som passer min henvendelse?
Svar: Bruk generelt kategorien.